Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować



Rejestrując się na forum tigerscurse.pun.pl zgadzasz się na wymienione poniżej warunki, które należy przestrzegać.

Słowniczek

pw - Prywatna Wiadomość
pix - Piksele
nick - Nazwa konta
emotikona - Uśmieszek, buźka złożona ze znaków tekstowych
pkt. - Punkt

1. Rejestracja

a) Rejestracja na naszym forum jest całkowicie darmowa

b) Nick można zmienić po podaniu uzasadnionej i silnej argumentacji do głównego administratora (Destiny). Jednak administrator nie musi zgodzić się na zmianę. W związku z tym prosimy o dokładne przemyślenie swojej nazwy

2. Na forum panuje idealny porządek tj.:

a) Nie używamy wulgarnych słów. Jeżeli jednak taka sytuacja będzie miała miejsce, użytkownik dostanie ostrzeżenie

b) Nie obrażamy się nawzajem

c) Nie podszywamy się pod innych członków forum

3. Nie należy zaśmiecać forum tj.:

a) Posty i tematy piszemy w przydzielonej do tego kategorii. Jeżeli użytkownik ma propozycję utworzenia nowej należy zgłosić to do administratora głównego (Destiny)

b) Nie piszemy postów, które już w temacie się pojawiły. Taki post zostanie natychmiast usunięty

c) Nazwa tematu powinna zawierać od 6 do 15 znaków. Nie nazywamy postów emotikonami lub zwrotami typu "Pomocy" itp. Taki post zostanie natychmiast usunięty

d) Odpowiedź musi zawierać co najmniej dwa krótkie zdania lub jedno dłuższe

e) Odpowiedź nie może się składać za samych emotikon

f) Piszemy posty zwracając uwagę na interpunkcję oraz gramatykę (wyjątkami są osoby np. z dysleksją itp.)

g) W temacie "Tiger's Destiny PL" może pisać tylko i wyłącznie lutka. Reszta postów będzie kasowana. Komentować można w dziale Komentarze Tiger's Destiny.

h) Na forum jest możliwość pisania dwóch postów po rząd, jednak trzeba dostosować się wtedy do poniższych kroków: ~ Poinformować jednego z Administratorów lub Moderatorów o chęci zamieszczania podwójnych postów lub podwojenia tematu. ~ Administrator lub Moderator wyrazi zgodę o ile chęć pisania podwójnych postów będzie się wiązać z popularyzacją danego tematu, pisaniu postów o charakterze twórczym itp. ~ Administrator lub Moderator cofnie swoją zgodę lub jej nie wyrazi o ile użytkownik będzie pisał podwójne posty na zasadzie swoich zwykłych, zbędnych, zdawkowych odpowiedzi, np. ,, miałem rację” ,,tak/nie” itp..

4. Awatary i sygnatury

a) Awatar nie może zawierać treści pornograficznej lub wulgarnej. Nie może być większy niż 150x150 pix i mniejszy niż 50x50 pix

b) Sygnatura nie może zawierać treści pornograficznej lub wulgarnej. Nie może być większa niż 500x350 pix.

5. Ostrzeżenia i banowanie użytkowników

a) Ostrzeżenie może nadać tylko moderator lub administrator forum.

b) Użytkownik może dostać trzy ostrzeżenia. Przy czwartym zostaje zbanowany na czas określony przez moderację i administrację

c) Poprzez dostanie bana zamyka się możliwość zostania moderatorem/administratorem

6. Pisanie newsów

a) Newsy piszemy na forum w temacie "News"

b) News musi składać się z co najmniej 4-5 zdań

c) Jeżeli news składa się z minimalnej ilości zdań należy dodać niewielkie zdjęcie związane z newsem, najlepiej o wymiarach 155x220 pix

7. Zdobycie rangi "moderator"

a) Moderatorem może zostać każda osoba, która ukończyła 14 lat, napisała co najmniej 150 postów (ranga Pasażer Skrzydlatego Tygrysa) i wykazuje się na tle innych użytkowników

b) Użytkownik może również zostać moderatorem po wygraniu w konkursie. Jednak jest to stanowisko na określony czas

c) Jeżeli użytkownik spełnia wszystkie wymogi wymienione w podpunkcie a i chce zostać moderatorem musi wysłać e-mail lub pw do głównego administratora (Destiny) wypełniając zgłoszenie, które znajduje się na samym dole regulaminu. Jednak wysłanie zgłoszenia nie jest gwarancją zostania moderatorem

d) Moderator, który będzie wykazywał się rzetelną pracą i zaangażowaniem ma szansę na zostanie administratorem

e) Po zostaniu administratorem/moderatorem przechodzi się okres próbny trwający dwa miesiące. Jeśli moderator/administrator będzie wypełniał swoje obowiązki, zostanie ze swoją rangą na stałe (co nie znaczy, że nie może jej stracić)

f) Kandydat na moderatora nie może mieć żadnych ujemnych pkt. reputacji

8. Działania moderatorów i administratorów

a) Zadaniem moderatora/administratora jest pilnowanie porządku na forum oraz sprawdzanie czy użytkownicy przestrzegają regulaminu

b) Jeżeli użytkownik ma problem należy zgłosić go do moderatora/administratora

c) Jeżeli użytkownik zauważy nieodpowiednie zachowanie osoby posiadającej którąś z tych rang należy natychmiast zgłosić to do głównego administratora (Destiny)

9. Rangi

a) Każdy post prowadzi użytkownika do zdobycia określonej rangi:

- Nowy (0-10 postów)
- Zwiedzający (10-20 postów)
- Początkujący (20-30 postów)
- Poszukujący pracy (30-40 postów)
- Sprzątający cyrk (40-60 postów)
- Dmuchający balony (60-80 postów)
- Bileciarz (80-100 postów)
- Karmiący zwierzęta (100-120 postów)
- Opiekun białego tygrysa (120-150 postów)
- Pasażer Skrzydlatego Tygrysa (150-180 postów)
- Zagubiony w dżungli (180-210 postów)
- Phet (210-240 postów)
- Fanindra (240-270 postów)
- Damon (300-350 postów)
- Nilima (350-400 postów)
- Król Rajaram (400-500 postów)
- Królowa Deschen (500-600 postów)
- Sunil (600-700 postów)
- Anamika (700-800 postów)
- Lokesh (800-900 postów)
- Feniks (900-1000 postów)
- Mahisha (1000-1100 postów)
- Mr. Kadam (1100-1200 postów)
- Durga (1200-1300 postów)
- Anik Kishan (1300-1400 postów)
- Kamala Deschen (1400-1500 postów))
- Kishan (1500-1700 postów)
- Dhiren (1700-1900 postów)
- Kelsey (1900-2100 postów)
- Nauczyciel o Mądrości jak ocean (2100-2300 postów)
- Najwyższy protektor (2300-2500 postów)
- Władca Imperium Mujulaain (2500-2800 postów)
- Wybraniec Durgi (2800-3500 postów)
- Największy fan KT (3500-... postów)

b) Nie można zatrzymać określonej rangi, ani zdobyć jej przed minimalnym limitem

10. Zgłoszenie do naboru

a) Co jakiś czas na forum będzie organizowany okres naborów. To właśnie wtedy użytkownicy pragnący zdobyć rangę "moderator" mają możliwość wysłania swojego zgłoszenia ze 100% pewnością odpowiedzi

b) W temacie e-maila/prywatnej wiadomości należy wpisać: Zgłoszenie na moderatora użytkowniczki/użytkownika [wybieramy zależnie od płci] forum Tiger's Curse

c) W treści należy wpisać:

1. Imię
2. Nick
3. Wiek
4. Ilość postów na forum
5. Zainteresowania
6. Jakimi działami na forum chcesz się zajmować?
7. Czemu mamy wybrać właśnie ciebie?


Uwaga!
Regulamin oraz rangi mogą się zmieniać. Przy każdym takim zajściu użytkownik zostanie poinformowany o tym poprzez e-mail i jest zobowiązany do nowego zapoznania się z regulaminem forum. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na e-mail tigerscurse.forum@op.pl.

Życzymy miłej zabawy i ściskamy cieplutko!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tigerscurse.pun.pl